Анонс подій Архів
Оголошення Архів
Привітання Архів

Співробітники

Гуцан Леся Андріївна
Гуцан Леся Андріївна

– завідувач лабораторії, старший науковий співробітник, кандидат педагогічних наук.
У 1991 р. закінчила Київський державний педагогічний інститут ім. О. М. Горького, за спеціальністю „педагогіка і методика початкового навчання”. В 2005 році захистила дисертаційну роботу за темою „Виховання позитивного ставлення у молодших школярів до традицій і звичаїв українського народу в процесі художньо-трудової діяльності ”, за спеціальністю 13.00.07 – “Теорія і методика виховання”.Автор понад 70 наукових праць серед яких – колективні навчальні програми, навчальні та методичні посібники, що отримали гриф МОН України, наукові статті. До сфери наукових інтересів належать проблеми професійного і особового самовизначення; теоретичні та прикладні проблеми шкільної профорієнтації; кар’єрне консультування; психологічні проблеми сенсу професійної праці: ціннісно-етичні аспекти становлення професіонала.

Морін Олег Леонідович
Морін Олег Леонідович

– кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, докторант лабораторії.
У 1989 р. заочно закінчив Київський державний педагогічний інститут ім. О. М. Горького, за спеціальністю загальнотехнічні дисципліни і праця. У період 1987-2000 рр. працював вчителем трудового навчання, а з вересня 2000 р. по травень 2007 р. вчителем інформатики середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Подільського району міста Києва. У вересні 2007 р. вступив до аспірантури Інституту проблем виховання АПН України. У 2009 р. захистив дисертацію на тему “Формування професійних намірів старшокласників до професій сфери інформаційно-комунікаційних технологій”, за спеціальністю 13.00.07 – “Теорія і методика виховання”. Наукова діяльність характеризуються теоретико-прикладним характером і спрямована на впровадження у практику роботи загальноосвітніх навчальних закладів сучасних педагогічних технологій забезпечення професійного самовизначення старшокласників в процесі допрофільної підготовки і профільного навчання.

Пархоменко Олександр Миколайович
Пархоменко Олександр Миколайович

– науковий співробітник, заслужений вчитель України.
У 1996 році отримав диплом «Вчителя трудового навчання». З січня 2011 року Пархоменко О.М. працює на посаді наукового співробітника лабораторії трудового виховання і профорієнтації. На даний час працює над темою „Зміст та педагогічні засоби забезпечення професійного самовизначення молоді в сфері сільськогосподарських професій в умовах освітнього округу”. Коло наукових інтересів: трудове виховання, профорієнтаційна робота, особливості вибору професії, сучасні технології в навчальному процесі, охорона праці і здоровий спосіб життя, трудове навчання в школі.

Охріменко Заріна Володимирівна
Охріменко Заріна Володимирівна

- науковий співробітник.
У 2006 р. закінчила Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, за спеціальністю психологія, викладач психології. У період з 2004 - 2006 рр. працювала на посаді психолога в системі освіти, з 2006 - 2008 рр. головним спеціалістом в Департаменті з усиновлення та захисту прав дітей. З 2008 р. працює у лабораторії. Наукова діяльність пов'язана з методичним забезпеченням процесу професійного самовизначення учнів 8-9 та 10-11 класів. Коло наукових інтересів: професійна орієнтація, профорієнтаційні тренінги, сімейне виховання, робота з обдарованими дітьми, національний вид спорту хортинг.

Гриценок Людмила Іванівна
Гриценок Людмила Іванівна

молодший науковий співробітник.
У 1990 році з відзнакою закінчила Київський державний педагогічний інститут ім. О.М. Горького за спеціальністю “психологія і педагогіка (шкільна)”, кваліфікація “викладач-дослідник з педагогіки і психології”. Працювала практичним психологом Ліцею міжнародних відносин, тренером школи «Ейдетики». З 2001 по 2006 рр. – науковий співробітник Українського НМЦ практичної психології і соціальної роботи. З 2003 - член Експертної комісії з питань розповсюдження і демонстрування фільмів при Міністерстві культури і мистецтв України (з 2011 року – Державної агенції з питань кіно). З 2006 – аспірант Інституту психології ім. Г.С. Костюка, викладач психології НПУ ім. Драгоманова. 2009-2012 – науковий співробітник лабораторії психологічного забезпечення навчально-виховного процесу у ВНЗ Навчально-наукового інституту права та психології Національної академії внутрішніх справ. З 2013 – молодший науковий співробітник Інституту проблем виховання. Коло наукових інтересів: дитяча і педагогічна психологія, психологія вищої школи, профілактика негативних явищ в дитячому та юнацькому середовищі, діагностика готовності до учбово-професійної діяльності, мотивація учбової діяльності, психологічні особливості формування професійно важливих якостей майбутніх юристів (комунікативний компонент, професійна мотивація), відповідальне ставлення до здоров’я, кризова психологія, забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді.