Анонс подій Архів
Оголошення Архів
Привітання Архів

18.05.2017

16 травня 2017 р. в КП «Будинок природи» відбувся семінар-практикум «Ідеї сталого розвитку в екологічній освіті», ініційований співробітниками лабораторії позашкільної освіти Інституту проблем виховання НАПН України та приурочений до Днів науки.

На захід були запрошені Пустовіт Н.А., завідувач кафедри методології освіти для сталого розвитку Державної екологічної академії післядипломної освіти та управління Міністерства екології та природних ресурсів України, Петрович О.З. , головний спеціаліст відділу координації наукових досліджень Департаменту екомережі та природно-заповідного фонду Міністерства екології та природних ресурсів України. Пустовіт Н.А. ознайомила присутніх із сучасними тенденціями в екологічній освіті, основними державними та міжнародними документами щодо освіти в інтересах сталого розвитку суспільства. Петрович О.З. розповіла про природно-заповідний фонд України – його екологічну овітньо-просвітницьку функцію.

Співробітники лабораторії позашкільної освіти: к.п.н. Колонькова О.О. та Тарасюк Г.П. актуалізували проблему методичного забезпечення екологічної освіти в загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах, представили відповідні методичні розробки та провели практичні заняття.

  

 

17 травня 2017 р. в Національному еколого-натуралістичниму центрі учнівський молоді Міністерства освіти і науки України в рамках Всеукраїнського конкурсу винахідницьких і раціоналізаторських проектів еколого-натуралістичного напряму, приуроченого до Днів науки, співробітники лабораторії позашкільної освіти Інституту проблем виховання НАПН України, к.п.н. Колонькова О.О. та Тарасюк Г.П., провели семінар для педагогів позашкільної освіти «Реалізація ідей сталого розвитку в екологічному вихованні дітей та учнівської молоді».

На семінарі наголошувалось, що освіта в інтересах сталого розвитку суспільства сприятиме формуванню поколінь, які задовольнятимуть свої потреби з найменшим тиском на природне середовище, забезпечуватимуть екологічно виправданий екологічний та соціальний розвиток суспільства. Також, що екологічне виховання дітей та молоді має стосуватись їхніх провідних видів діяльності та базуватися на ключових напрямах, визначених ЮНЕСКО: стале споживання та виробництво, запобігання зміні клімату, збереження біорізноманіття, екологічна безпека.

Архів