Анонс подій Архів
Оголошення Архів
Привітання Архів

23.02.2018

22 лютого 2018 року у стінах гостинного Кловського ліцею № 77 м. Києва для представників експериментальних закладів лабораторії фізичного розвитку та здорового способу життя (НДР-1) відбувся коворкінг «Технології формування просоціальної поведінки підлітків уразливих категорій у закладах загальної середньої освіти».Метоюковоркінгу (що означає обладнаний простір для спільної праці, який сприяє вільному спілкуванню, саморозвитку, налагодженню контактів і укладанню домовленостей) стало узгодження поглядів і синхронізація дій науковців лабораторії та педагогів-практиків, психологів, представників адміністрацій експериментальних закладів щодо процесу формування просоціальної поведінки підлітків уразливих категорій, зокрема впровадження технологій, за яких цей процес постає найбільш продуктивним.

Упродовж керованої дискусії, проведеної провідним науковим співробітником лабораторії В.І Кириченко, учасниками було обговорено безліч важливих питань, пов’язаних з організаційно-методичними аспектами реалізації програми формувального експерименту в закладах загальної середньої освіти. Присутні зацікавлено сприйняли презентацію старшого наукового співробітника В.Б.Нечерди, що була присвячена арт-технологіям у вихованні сучасних підлітків, зокрема, театральним виставам різних жанрів і досвіду роботи з підлітками, постраждалими від насильства та вимушеними переселенцями громадської організації «Міжнародна школа рівних можливостей». Із особливостями інформаційно-комунікаційних технологій в арсеналі педагога-виховника і правилами створення тематичної групи на Facebook учасників ознайомили аспірантка лабораторії О.Л.Хомич та науковий співробітник І.В.Гарбузюк. Необхідність впровадження ігрової технології для формування просоціальних якостей підлітків уразливих категорій було підкреслено у виступі старшого наукового співробітника лабораторії Т.В.Тарасової.

У педагогічній рефлексії роботи за проблематикою коворкінгу присутні педагоги і психологи обмінялись думками щодо нагальних питань, пов’язаних з підлітковою уразливістю та формуванням просоціальної поведінки учнів, а також мали змогу отримати інформаційно-методичний пакет для практичної апробації змістово-методичного забезпечення і технологій формування просоціальної поведінки підлітків уразливих категорій у закладах загальної середньої освіти.  

Архів